Sidor

22 okt. 2017

Förkylningstiden

Första inlägget på länge, och det är ett gnällinlägg

För andra gången denhär hösten är vi förkylda. Andra! Och det är bara oktober. Denhär gången drog vi med Anders också...

I en vecka har jag haft äckligt sjuk hals och nästan hostat lungorna ur mej.
Harald har inte mått mycket bättre.
Nästan så jag funderar om vi borde visa upp oss åt arbetshälsovården? Kanske.

Så vi har varit hemma i en vecka, och det är såå tråkigt! Jag har inte orkat göra något alls, utan det har blivit mest lite film o sånt.
Idag var vi ute på promenad allihopa! Det är första dagen jag faktiskt orkat, tidigare dagar har jag blivit andfådd av att gå mellan vardagsrum och kök..
Så kanske jag är på bättringsväg, och förhoppningsvis Harald också!

Harald har börjat stå. Själv. Utan stöd! Men bara om han inte tänker på det... så snart går han nog säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar